یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۲۱:۵۱

صیانت از نیروی انسانی اولویت اول شرکت ملی حفاری ایران

ایران دریلینگ: مدیر منابع انسانی ملی حفاری از نشست مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مدیران ارشد ملی حفاری با هدف تسهیل در حل مسایل و مشکلات نیروی انسانی بعنوان مهمترین سرمایه سازمان خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، محمد رضا پورسیاح از بازدید مهندس جعفر مدنی زادگان، مدیر توسعه منابع انسانی و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دکتر حبیب اله سمیع  از بخش‌های مختلف شرکت به دعوت ملی حفاری خبر داد و گفت: با تصمیم مدیریت ارشد و با هدف آشنایی بیشتر مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با تخصص‌های متنوع موجود در صنعت حفاری و سختی‌های موجود در مشاغل این صنعت برای ارائه راهکار حل مسایل و مشکلات کارکنان و فراهم نمودن شرایط جهت اخذ مجوز‌های لازم این بازدید یک روز برنامه‌ریزی و اجرا گردید. وی به حضور مهندس مدنی زادگان و هیئت همراه در جلسه عملیات اشاره و بیان کرد :در این جلسه که با حضور مهندس حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت و سایر مدیران ارشد برگزار شد،  مسایل مربوط به نیروی‌های عملیاتی عنوان و مورد بررسی قرار گرفت.

پورسیاح ادامه داد: در پایان این نشست از کارگاه‌های مختلف شرکت شامل مدیریت‌های خدمات ویژه و فنی حفاری و اداره ابزار در گردش بازدید میدانی به عمل آمد. مدیر منابع انسانی ملی حفاری به انجام نشست دوم مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با روسای امور اداری واحدهای مختلف شرکت اشاره و بیان داشت: در این جلسه موضوعات مختلفی طرح و بررسی گردید که از آن میان می‌توان به مسایل مربوط به جذب نیروی‌های بومی و ترخیص و انتقال نیروی‌های غیربومی، ارتقا سازمانی، مسایل مرتبط با  خدمات درمانی بویژه هزینه‌های درمان آزاد  و پرداخت غرامت حادثه ناشی از کار، شناسایی مشاغل سخت و زیان‌آور صنعت حفاری، افزایش سهمیه وام اضطراری و پرداخت پاداش سنوات خدمت کارکنان اشاره کرد. پورسیاح تامین ساز و کار اجرایی آیین نامه جدید مقرارات اداری و استخدامی را از مهمترین سرفصل‌های عنوان شده در این نشست عنوان کرد  و ادامه داد در بحث آموزش نیز تلاش شد تا شرایط لازم برای افزایش نرخ حق‌التدریس مدرسان و اجرای بخشنامه آموزش‌های پودمانی نیروی انسانی موردنظر قرار گیرد. مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران انجام این گونه بازدیدها را در حل مسایل و مشکلات کارکنان بسیار تاثیرگزار، تسهیل‌کننده و سرعت‌بخش بیان کرد .



  کد خبر : 585
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :